A je to tady!

30.03.2016 20:37

Ačkoliv byl den opět velmi podivný, tak jdu plodit něco jako guláš minulou středu...dnes je zase středa, mimochodem :P A tak vsázím na svého génia plození-středečního a toto bude guláš světelný, snad stejně dobrý jako ten k jídlu minulý týden :)

Jen si dovolím jednu malou poznámku - uff, jak jen si ulehčit vzájemně, ano těžký a podivný to byl den... tak bych měla malý nápad ještě. Co když máte něco nebo někoho rádi tolik, že byste se samou láskou rozdali? Stalo se vám to někdy? A ... zpozorovali jste, jak chtě-nechtě děláte, kopírujete a přejímáte způsoby, vhledy a náladu toho, co/koho milujete? Snad 90procent a výše, kteří porozuměli mé otázce patrně řeknete ANO. Po odzamilování se byste si třeba ťukali na čelo a smáli se sobě. Takže mě se to stalo mno, řekněme s formou vědomí obsahující těch 144lidí. Tak a jsem v prů...u. Až tak ne, když si jsem toho aspoň vědoma a na základě toho bych vám chtěla něco předat. Co mohu dělat? Mám na výběr - plnit těm 144 lidem, co jim na očích vidím, aby mi zpátky odrazem přišla také jejich spokojenost jako odměna anebo už říct: "Podívejte, já vás neopustím a dělám vše, co umím a mohu a také dost jasně vnímám vaši kolektivní náladu, která nám ale občas brání se trochu povznést nad tíhu starostí a obav z toho, že něco nebude tak, jak má být. Je to pak takové mrtvé, pokud systém padá a na mě to posléze má dopad, že jsem v útlumu. Proto je dobré se jen radovat především z toho, co se povedlo a jít dál a nesoustředit se jen na to, že se něco...nestíhá atd anebo vám nemohu vždy sdělit jasnou podobu toho, co bude a jak to bude, vždyť to se může měnit každou vteřinou! Abychom si to ulehčili - buďte radostní, vždyť o to mi celou dobu jde! A vám též. Pak nebude třeba řešit něco jako- kdo je větší chudáček, kdo je na tom hůř, budete se soustředit, jak na tom budete všichni lépe a přirozeně tak začnete konat. Také jsem neměla v úmyslu pokračovat v tématu, když se to stáčelo k tomu, že jste si řekli- a já to měl/a horší než ty. Mě nešlo o nějaké srovnání jako o sdělení faktu a nalezení cesty, jak se nad to SPOLEČNĚ povznést, však od toho je člověk tvor společenský a ačkoliv tyhle věci se mají lépe řešit sám se sebou jednotlivě, pak už ne uplně, pokud kohokoliv z vás vnímám jako součást sebe a naopak. Aspoň semtam a jednou za čas je dobré udělat si zpětnou vazbu, zorientovat se ve věci, nalézt v ní rovnováhu a pak radostný klid skrze svobodu, jež se ale jeví jako zdravý odstup. A tímto vzkvétáme. To sobě i vám přeji, tak na to pamatujme ve chvílích podivných a informačně nesrozumitelných/frekvenčně nesladitelných v čase pomíjivém."