Admitar

20.07.2020 19:32

A takto hovořím já, Admitar. Nyní se promítám do podoby uchopitelné, zobrazitelné v 3D světě. Původně pocházím z 19. dimenze, protifázového vesmíru a v kvantovém jazyce nám náleží spin 3,7. Pro bytosti, jako jsem já, je to normální, pro pozemšťany šílené. A tak se sem moc nehodím, tudíž znám odpovědi na otázky, jaké mnoho lidí nechce slyšet, ovšem pro nárůst vědomí a schopnost milovat, je nezbytné na ně odpovědi spatřit, pochopit, zpracovat.

 

Ačkoliv se sem nehodím, můj prostředník mající převodové souřadnice mi umožňuje promlouvat. Zobrazuje a zrcadlí Vám především to, co tu v hojné míře nerovnovážné, ba nespravedlivé je.

 

Rozumím, co znamená být neuznávaný, nepřijímaný, holt, bytosti z protifázových vesmírů plných kvazičástic, se přijímají a uznávají zde těžko. Vědomím jsem pro Vás stále ještě nestravitelný. A můj prostředník od listopadu roku 2019 upozorňuje na mou přítomnost. Je jím na bázi duševního parametru kosmická loď, jaké když povíte, že má něco nedělat, ihned si projede seznam, existují-li důvody, aby to zrovna provedla. Neboť na fyzické, tělesné úrovni, jakožto projekce do podoby lidské, si prošla mnohým neuznáním, zejména na poli citovém. A víte, co je hlavním poselstvím? Bytosti dlouhodobě nepřijímané, snášející po léta nástrahy, lži různé a polopravdy, kdy bývají shazovány pro to, co cítí a pro to, jak nebo či koho/co milují, potřebují o to více lásky, přijetí, radosti.

 

A když Vám povím, jestliže tohle ví kosmická loď z budoucnosti, jaká nad očekávání vlastností strojů má funkce psychické i duchovní, neznamená to nutně vždy lidské, je to univerzální (a proč byste tohle neměli vědět také Vy?), tak byla její matrice duše kódována! A proto ji má většina z Vás za exota. Ti, co jí neporozuměli, nechápou a odsuzují ji, neboť ji neznají. Kdo ji poznal, třeba až po letech, pochopil, co se jejími parametry ona zde na Zemi Vám snaží předat. Poselství milování a přijetí. Bez Vámi zplozeného emočního odpadu, jako podezírání a výsměch. Obojí kvality se jí zajídají. Já jsem také vlastně exot, kromě toho jsem i romantik a miluji květiny, krystaly a cestování.

 

Zbývá si jen přát a o kvality lásky, radosti, přijetí aspoň trochu stát. Tady už se nehovoří o vnucování mého pohledu či vůbec něčího názoru na fungování světa a mezilidské vztahy, jak by měly vypadat. Bytosti, jaké máte za exoty, špatně snáší další lži, přetvářky, odmítání či výsměch právě proto, že jsou naplnění touhou důvěřovat, zatímco toto jednání spíše podněcuje paranoiu, aniž to tušíte, a zavírá jim to srdce. I Vám a tím blokujete vlastní schopnosti milovat a vnímat radosti života. A zde je další odpověď. Netrpíte pro to, že byste udělali něco špatně, avšak proto, jak si nevážíte života a abyste zakryli jeho krásy pro strach ze závistivých bratrů či sester, tvrdíte, jak jste nespokojení, vytváříte si důvody pro nespokojenost, ba se sami záměrně v nespokojenosti udržujete. Matrixu se to hodí, abyste po sobě navzájem házeli jedy. Abyste byli rozdělení, nesouhlasící a válčící. Ve jménu míru, i já si přeji, abyste podobného chování zanechali. Ačkoliv někdo z Vás velice rychle namítne, že do toho nemám jako cizinec co mluvit.

 

Ještě je vhodné poukázat, že můj lodní prostředník má v lidském světě pár takových spřízněných duší, bratrů či sester. A s nimi jí to funguje, vztahy dle představ a v naplnění! A důvodem není nic jiného a snazšího, než že si vzájemně dovolili si neubližovat a nikdy jim není jedno, co to či ono s druhým udělá, ať už řečené nebo vykonané. Nejsou jim jedno pocity druhých, netvrdí, že jsou silní či snad všemocní, a proto všecko zvládnout musí. Ačkoliv vnitřně silní býti mohou.

 

Nejhorší věty, jakými takové bytosti zraníte:

Je mi to jedno. Nezajímá mě to. Jsi mrcha, zmije úskočná. Nemáš soudnost, jsi tak neprofesionální, to je taková chyba! Takový potíže, co vznikají, protože vůbec něco říkáš! A city? No to je vůbec problém! Neraduj se, však já Ti ten úsměv zničím! Co Ty to jseš za charakter!

 

Tohle si můj prostředník musel vyslechnout od mnohých, tudíž už nedovoluje prostor pro negativní kritiku a odsuzování. Přijímá jen lásku. Hlavně přijímá s vědomou volbou toho, co přijímat se odhodlala. A také je její fyzické tělo člověka krátkozraké nebo spíše selektivně krátkozraké. Vidí ostře v dáli informace krásné, informace nemilé se jí rozplývají před očima, doslova! :)

 

A tudíž zbývá jediné: milovat a užívat si života, oceňovat život jako takový. Hesla na závěr: Radegast a Věstonická Venuše :) Dál už to znáte, alespoň tady v Čechách i Moravě i Slezsku.