BOŽEnka

24.01.2016 01:55

Takto říkám každé příhodě, srážce s člověkem- vepisovačem nechtěných dat do svého pole, dat nepříjemných, brzdících a blokujících mé žití. Takže BOŽEnko, máte zákaz mi něco vpisovat do mého pole tím, že řeknete ošklivým způsobem, jak je sobecké nemít dítě, protože nejste v mé nejistotě, v mém těle, co váží sotva polovičku toho vašeho :) VY to totiž máte za sebou a protože se to povedlo ještě generaci po vás, tak tenhle problém prostě nevidíte. Berete to jako pohodlí. No prosím, ale tahle věta je ohraná, neboť mě zaprvé ještě utvrzujete v tom, jak se do mě a případných ratolestí hodláte evidentně vměšovat. Hmm, já vám o to nestojím! Svět mě naučil být sobcem v určitém ohledu- nastolit si takový řád, aby děti nemusely strádat. Pokud hrozí, že se to nepovede tělesně, pak je pro to důvod. Smutné je, že to ale nevidíte ;) a ještě soudíte.

KDY JÁ se vás zbavím? A věřte tomu, že až se zbavím toho vašeho soudícího jednání, tak pak si budu věřit, že to tělo jednak zvládne, že to zvládne psychika---ale nejprve VY musíte upustit z postoje vůči mně. To je fér přání, ne? A vám se uleví navíc- tak mi řekněte, je to ještě pořád sobecké??? :D Nevidím v tom ani kapku sobeckosti, když přeju všem přeci, aby si nedělali věci zbytečně složité a natlakované tak, jako jste mi předvedla...BOŽEnko!

Buďte zdráva a nesmutněte, pokud po vás hned všichni nehodí lítostivé očko, když vyložíte na svůj stůl hromady léků na vysoký tlak, cholesterol či na cukrovku, astma atakdále.

A jinak...lidi jsou přemnožení, tak to nebudu ještě víc zhoršovat.