Čas přijímat

28.02.2016 09:27

Zdravím,

kdokoliv to náhodně zříte... nastal čas trochu vypnout a přijímat. Andělé mi to už přes týden zjevují. Nechat se hýčkat. Nespěchat. Přestat myslet na to, že se musím upozaďovat, abych nevyvolala bouře, jaké vyvolávat nechci. Přesto mám tu pár slov, na které Vás musím připravit. Je nutné se pro teď oprostit od přesvědčení zvenka dávaných- i já toto musím udělat- abych docílila smyslu předávaného. U sebe konkrétně musím A CHCI zneutralizovat přesvědčení, že když se projevím, ocitnu se v ohrožení. Ani ne tak života, jako duše, a že všechna práce na sobě samé vyjde vniveč, že mé snažení je marné, protože se toho, vy lidé, chopíte a použijete to proti mne. Ale pamatujte, že já jsem malý tvor, menší dokonce než vy... stojím vám za tu námahu? CHCI vás harmonizovat- lépe řečeno, nabízím vám tu možnost. Pokud ji nevyužijete, bude to bolet nejen vás...mne také. To je to, oč se bojím. A jsem i unavená v ohledu přesvědčování. Má obranná věta pak zní: Nechte mě BÝT! ...ono mě totiž dovede urazit a naštvat máloco...nedokonalost to není, pouze do té doby, než je jí zneužíváno, aby se řeklo v určitých podáních, že tu nemám co pohledávat, že byste radši mou neexistenci. To mě pekelně s--- a právě to budu neutralizovat- jenže potřebuju k tomu pomoc a konečně tu jistou úroveň chápání a porozumění od lidí, rozpomenout se na LIDSKOST v pravém slova smyslu. Ano, přeji vám prozření, jenže k úplnému otevření se vůči vám lidem, vzhledem k minulým zkušenostem od vás žádám spolupráci- spolupráci ve smyslu pojistky, že předané uchopíte KONSTRUKTIVNĚ a mou osobnost-duši- ponecháte volnou bez osobních negativních reakcí, posuzování a odsuzování, neboť jen tak zůstane tohle pole vědomí čisté bez zhoubných záměrů si následně vzájemně škodit- vědomě či nevědomě.

Jinak jsem spokojená. A dívejte a divte se, protože budu jmenovat položky, které mě neurazily, když jsem je zkoumala, poznávala a zažívala... přeji Vám se naučit také se nad nimi nepohoršovat a neurážet se nebo cokoliv negativního.

1) Kategorie náboženství-politika-věda-víra: muslim, žid, křesťan, bezvěrec, samaritán, figurka, kasty, lepší-horší společnost, korán, talmud, bible, starý učení, starý kecy v kleci a jiné vjecy...absolutní nula, perpetuum mobile, TESLA, nekonečno nekonečen, tisíce paprsků a tisíce parseků, hvězdný let, "TESERAKT", andělská křídla, pracovník světla, strážce času, korán+talmud+bible+starý učení rozfoukané v čase a smrštěné do přítomného okamžiku, andělská křídla+pracovník světla vezme krystaly, TESERAKT A TESLU a všecko to prosvítí ze všech úhlů, všech dimenzí, časů a polí a dohromady je ...BIG BANG. Máš tu celej vesmír v celé jeho kráse a jednotě. TAK VO CO GO?

Můžete to vzít jako meditaci nebo si vybrat to, že to budete nejprve nechápat a pak se jednou něco stane...a zaručuji, že už nikdy nebudete takovými, jakými jste bývali před klíčovou zkušeností...

2) Na zprávy se nedívám- A proč?- Nemám televizi (a nepotřebuju ji).

3) Udělám ze sebe magora, abyste ztratili potřebu se dělat lepšími a bojovat dokola o nějakou pozici a jakési pomyslné právo existence. Jen BUĎTE. Pak mohu udělat také kroky k Vám a s lepším porozuměním Vašich pohledů a i já ztratím potřebu Vás odmrštit od sebe pokaždé, když se mi něco neladí.

Jen BUĎTE a snad jsem Vás příliš nevyděsila ;-)