Co se dělo předchozí rok a půl a můj návrat 2

04.12.2022 17:00

Teď trochu méně stresu kolem otčíma. Začala jsem mu říkat jménem, ale přestala mu říkat otčím. Zaměřím se na to, jakým způsobem byl ohrožován můj manžel, jak jsem to řešila, a teď kamarádka a nenechávám si pro sebe svá tušení, neberu je na lehkou váhu a tím si myslím, že se situace pak zlepší a vyhneme se tomu, aby se to fatálně pokazilo.

Nebyli jsme s manželem hodně dlouho na nějaké akci, protože nebyla energie. Energie nebyla, protože šlo o čas. Doslova. Vyplulo na povrch, že nám je do bytu vháněn plyn, zejména oxid uhličitý, jehož koncentrace v nevětrané místnosti dýcháním vzroste z 500ppm na klidně 1500 až 2000ppm.. vzrůst a změny o desítky ppm zanedbáme v úvaze vypovídající o něčem,. jedná se o fluktuaci molekul plynu ve vzduchu, proudění a tak. Tento vzrůst trvá přibližně 8-10hodin za běžných podmínek. Ne však během pěti minut i za otevřených oken! Tohle jsme několikrát naměřili, manžel našel nějaké drátky a že nás psycho sousedi zezdola nejspíš odposlouchávali a taky se vytrestali sami, zejména vážená paní I. paní I. si myslí o nás to nejhorší, protože věty vytržené z kontextu řeknou asi tolik, že z člověka "na pohodu" udělají teroristu nebo sadistického maniaka a naopak ze sociopata je beránek :D

Takže následovaly pomluvy, aby manžel zůstal sám a nemohl se dovolat ani na policii...zde opravdu heslo Pomáhat a chránit je výsměch! Dokud nemáte legitimní měření od tehnika s certifikovaným měřákem...dokud nemáte důkaz. Jak si mám doprdele sehnat důkaz, když žádný technik na plyn tohle měření dělat nebude, neb on sám tuší, že v tom může bejt právě něco takového a nestojí o svědectví někde na policii nebo snad u soudu. Člověk si přirozeně totiž život nechce komplikovat! A tady narážíme taky na Čecháčskou lenost a místo řešení a způsobů hledejme výmluvy, aby něco nešlo. A když se sami pustíme do pátrání, nasadíme kamery do bytu těm úchylům, co se stane? Oni budou připravený a nic tam mít nebudou, ale nachytání našich přístrojů, jak jim skenují byt, tak to by problém asi byl, že?! Rozumějte, tady není jak se bránit jinak než po svém, takže delikátnější bude vidět jejich záměry. Těmi záměry byly:

- měli zálusk na náš byt, byt máme na hypotéku

- museli se nějak postarat, aby nás odtamtud dostali, ať to prodáme nebo když neodejdeme, ať umřeme, nečekaně a rychle

- my se ale narozdíl od jejich očekávání odstěhovali, mysleli si, že na to nebudeme mít (!) ale má maličkost má energii za tři a ještě s ní vypočítává, na co bude stačit, takže na nouzové řešení je jí dostatek;)

- a poté jsme to pronajali, neprodali ale pronajali a oni, aby se neprozradili, budou muset sekat latinu! takže snad minimálně několik měsíců, možná raději let, bude klid 

- paní I. je zřejmě psychicky nemocná 

- nevadí, manžel si pořídí pepřák a já to vyřeším svým uměním elementu blesku (nevyzpytatelnost a rychlost je v mých pohybech)

- paní I.se brzy nejspíš demaskuje, jaká je v pravdě

 

Byli jsme si potvrdit i na tarotu, že jde o čas a zdraví. Takže stěhování proběhlo během následujících dvou týdnů po výkladu. Přitáhla jsem dokonce ještě lepší bydlení než jsme měli předtím. Manželovi se energie do života pomalu vrací i mně z pozice toho, že v březnu jsem dva měsíce musela řešit svou depresi, tak květen, červen už jsem byla jakžtakž funkční na to, abych viděla nějaké možnosti. V červnu jsme byli i na koncertě Imagine dragons a musím říct, že parádní zážitek. :) Pak na Moravě, mezitím záblesky ještě negativních energií kolem osoby arogantní a dnes je manžel víc v rovnováze, i když ještě stále ho nejde vytížit víc, aby nešel nadoraz, to mu dokonce sníží kvalitu spánku.

Od září chodím do kurzu malování olej a akryl na plátno - pokročilí. Protože sice ráda dělám mandaly, ale ocitla jsem se na mrtvém bodě, kdy jsem se ani neposouvala, takže z hecu jsem šla do pokročilých, lektorka měla na začátku obavy, jestli to budu zvládat. Ale viděla mě pak v akci, že nějaký talent snad ve mně je, že když tomu dám trénink a píli, tak se chytnu. A chytla! Brzy zapadnu do skupiny Výtvarníci Českého ráje. :) Mandalám dám nový rozměr, kdoví. 

A minulý víkend jsme byli s manželem na výletě v Drážďanech a ve Zwingeru, v té galerii starých mistrů. Dnes v Praze na muzeum, to si manžel vymyslel už dřív a sliboval, takže prý nadešel čas, aby se návštěva tohoto menšího special muzea uskutečnila. Dárky jsou zařízené, výzdoba adventní taky a já mohu slavit, že se svými schopnostmi zářit, jsem opět zpátky ze dna temnot. Pocit, že je vše v pořádku mi umožňuje konečně tolik potřebné uvolnění.

Načetla jsem si z jiných stránek numerologii kolem narození - pořadí dne v měsíci. Pro mně náleží číslo 8, tedy nekonečno, osmička zredukována z čísla 17... tarotová karta Hvězda, nejšťastnější karta v tarotu. Popis podle tzv. psychického čísla na mě seděl - dávám dohromady a vyrovnávám extrémy. Někdy výkyvy, extrémní projevy, ale jen proto, že je potřeba je vyčistit, neb mi to činí obrovské vnitřní napětí a to by mě zevnitř roztrhalo, no řekněme, fyzické zdraví by šlo pak rychle do háje bez mých bleskových parametrů. Manžel má kartu Svět (21.) a psychické číslo 3, takže se doplňujeme (mé životní číslo je trojka ještě ke všemu a ten arogantní ne/kamarád má taky trojku a je 21.dne v měsíci :D) Ještě 2 další osoby, které znám, odpovídají tomuto popisu a tuším, že to každý má jinak a trochu inklinuje k nějakým slabostem. Ale to už je nad rámec a pro teď nebudu řešit 21ky ale sebe. :)

V práci se to postará, akorát se vyhnu nadřízenému, onomu Rozvraceči, nechám se jím být viděna, až budu mít dílčí věci a úkoly hotové! A to je podstatné - takového člověka nenechte nahlížet přes vaše rameno, když něco děláte, nechte ho se dívat, když máte hotovo, jen předstírejte, že to dotahujete a nemůže vám nějakým "proklínáním" zhatit práci. Ano, jsem možná po tom všem náročným docela pověrčivá, navzdory mému důrazu na rozum a logiku, ale aspoň mohu dát vodítko i lidem, co se psychicky plácají v bezmoci, že nedovedou věřit ve zdárný vývoj situací, když do nich vběhne, vleze podmínka, která v jejich zkušenostech způsobila nehodu, kolaps něčeho, co také vypadalo nejprve dobře, a pak se to zvrtlo.

Firemní večírek, asi se nezdržím. Myslím, že klid mezi 300lidmi mě nečeká a ani zábava, maximálně pocit, kde se sleduje, co udělám, jak se projevím, aby zase někdo mohl něco pomluvit..pchh, to není zábava...nuda!

Mezitím kamarádka si snad dá dost klidu, aby proběhla dobře její operace, ať se nic nezanedbá... ještě minulý týden by jí hrozila sepse... kvůli zánětu, radši, když nejde operace dřív než v půlce prosince, tak ať je víc v klidu, doporučila jsem jí víc naříkat, jak to bolí a ať řekne doktorovi, že včera to bylo jen u paže, teď nemůže zvednout ruku kvůli bolestem...tak doktor nakonec i sám volal, jakmile řekla, že se zařídí dle toho, jak jí radím...a sám jí radši dal širokospektrální antibiotika. Že chápe, že to je dlouho, tak ať máme jistotu, že se nic nezanedbá.

 

A bude mít kamarádka Vánoce pak už zahojená a zpět doma. Začínám věřit, že věci probíhají zase příznivěji. Přeji klidný čas předvánoční a budu sem přidávat novou tvorbu. :) Možná napíšu další knihu, no jedno si vzpomínám. První pokusy v mých 13ti letech se vyznačovaly jakýmisi neukotvenými extrémy v postavách a morbiditě děje. Byla to kniha o zombie, snad aby to bylo drsné a komedie na to, co je drsné zbytečně, až je to ujeté, směšné. Máma to tehdy našla a o Štědrém dnu mi to kritizovala. Například nechtěla jsem právě jí vysvětlovat, co znamenala pasáž "že se milovali". Popřela jsem tedy, že vím, co to je, protože jsem tušila, že to je materiál pro psychology jak hrom a mami, promiň, ty si nikdy nebyla psycholog. Takže jsem radši byla za blbou, že vlastně píšu o něčem a nevím o čem. Prohlásila tehdy: Takže s tím končíme, ano?

Od té doby je pro mně výzva napsat knihu nebo delší dějovou linii, která se paralelně s jinou občas protne.

Napíšu i tu knihu? Uvidím. Snad pomůže, když se mi bude věřit. :) Za to vám, těm, kteří mi jsou nakloněni, děkuji.

Přeji čas poklidný a snad čas konečně veselý a uvolněný! Dnes hoří dvě svíčky Naděje a Mír (pak je Přátelství a Láska) ❤️