Další smršť obrázků, symbolů a odkazů

28.03.2016 17:18

Už brzy se dokopu k nachystání a uploadu nových obrazů, ani to nebudou tolik mandaly, jako třetí oddíl v galerii utvořený: Vše-Světlo. Zatím jsem tam dala něco jako šablonu, abych se ujistila, zda takový obrázek tam vložit ještě dovedu (dlouho jsem nevkládala tu nic). :)

Ještě mě kromě přírodních motivů celkem přitahují i symboly - no zkrátka se někdy daří a výsledek mi řekne i víc, než jsem měla původně v plánu, aby z obrazu bylo znát. :) tady mi to nevadí, jsem za to ráda, když to klapne tak, že se na věc dá dívat různými způsoby a najdou se v ní různé informace.

Také bych ještě doporučila něco, co mě upoutalo skrytým poselstvím o smazání dogmat a že vlastně o nic hrozného nejde, pokud se vzdáme lpění na tom, jaký bůh je ten nej-lepší/mocnější a jaká víra nebo náboženství je teda to správné atd...však staré kultury to věděly, že ač vane-li vítr ze kterékoliv světové strany, pak to má v rovnováze a spolupráci být (ZNALOSTI...a v té knize, kterou chci doporučit se o Znalostech hovoří, upoutává nejen zajímavým pohledem na historii, tak i na vývoj jazyka a písma, myšlenkového vyjádření a odvozování dalších významů slov nebo kreseb posvátných...)

Více se dá stáhnout, když se vygooglí ALLATRA (autor: Anastasia Novykh nebo to vylezou stránky allatra.us a tam se to dá stáhnout, jsou teda v angličtině a pak je tam i nějaké video, to ještě hodlám projet důkladně...hltám :D).

Další pecička a na čtení občas, tak zkusím teprve - Sensei ze Shambally a od ní jsou 4 díly. Na ten 4.díl se chvílema v knize AllatRa odkazují. Ačkoliv jsem typ, který čte cca půl hodinky denně, víc tam časová kapacita nebývá, ale půl hodinky si vyhradím vždy :), tak čtení mající přes 800stran mi celkem utíká a nachyluje se ke konci, s tímto tempem tomu dávám ještě tak týden až dva týdny a mám dočteno. Další věc- nepospíchám, vychutnávám. Skrze pocitově-obrazový vjem to pojmu o dost hlouběji. A o to si myslím, že v té knize jde. Klidně přečíst podruhé, potřetí a zkoumat, na čem ještě zapracovat a sledovat vlastní práci na sobě (už jsem se nakazila a píšu podobné věci, tohle tam také někde bylo, ale víc neprozradím, slibuji!!! :D ).

A jinak tady by to mohlo být česky na www.schambala.cz

Už jsem psala dost dopodrobna, teď bych to odlehčila a ladila ne moc filozoficky nebo duchovně, to už lépe umí v těch knihách doporučených výše. Pokud něco, nějaké hnutí přijde mi, pak to pojmu jako stručné vyprávění a pouze již analyticky nebo poeticky (dle atmosféry dění).