Fialová knihovna

09.06.2016 21:21

Sedím na zahradě a lovím nové informace z knížky, no není to věda ani sci-fi. Jsou to takové ty různé příhody o energiích, andělech, všelijakých bytostech (klidně i pohádky a to mi nevadí), hlavně si odpočinu. Protože slýchávám slovní spojení "červená knihovna", kde námětem knih bývá milostný román či dramata lásky, tak u sebe jsem zrovna nijakou potřebu četby této tématiky nezaznamenala. Zato asi holky tenkrát na základce na druhém stupni omílaly kdejakou... Esmeraldu :P mno a já nic, já radši vesmír.

Do dneška se mi z té škály barevné vyloupla fialová- knihovna, kde tato barva symbolizuje duchovno/tajemno. Mám k ní přirozený sklon odmala. :)

Co bych do takové knihovny zařadila? Klasika o andělích - Lorna Byrne, Doreen Virtue, Alue K. Loskotová (Aluška) a spousta dalších. Nedávno jsem hodila odkazy i na tu knihu AllatRa, což je také nedílnou součástí mé četby. Plánuji si také přečíst učení toltéků, (a takto bych vysypala smršť názvů a řadě z vás by to stejně moc neřeklo. Záleží na vás, jak si pojmenujete vlastní knihovnu, jakou čtete - a pokud čtete.

Někdo dává přednost výletům a sportu. Já zas takový sportovec nejsem, no nejsem na to fyzicky uzpůsobená, ale občas nějaký ten pohyb neuškodí, což mě přivedlo na nápad- po letech dovolenou u moře. Vlny jsou totiž silným nabíjecím prvkem a  lze v nich rychle najít možnost napojení se na Zdroj a vnímat i krásu Země. Takové propojení mne přitahuje a upřímně se na dovču těším čím dál víc!

Až mě taková vlna vytrhne z pozornosti k pracovním věcem tohoto období a přesměruje ji na čistou lásku a extázi z náhlé lehkosti bytí.