Kuchařka - kterak zplodit krystal od Boha II.

09.08.2016 20:00

pokračování inspirace a láskyplného toku životadárné energie pro říši krystalů...

Jak mě takový krystal vlastně osloví? Ani tak to není nějaký hlasový projev (jak by mohl být hlasový, že?), nýbrž se objeví signál v hlavě-šišinka-třetí oko/srdci jako rezonance. To má vliv na produkci hormonů a činnost žláz ovlivňujících pocity a tím i formu překladače oněch rezonancí. Mnohdy se to výsledně projeví jako přitažlivost. Překladač s určitým poměrem chemie ze žláz měl dopad na vyhodnocovací funkce mozku jakožto poselství lásky. Ozve se touha naslouchat a vyměňovat si informace s krystalem.

Po chvíli se tak dostanu do meditativního stavu a začne běžet vize nebo vnímání energetických toků mezi mnou a krystalem. Tyto energetické toky opět nesou emoční zabarvení, ve velké většině případů euforii a nadšení, dojem zvětšeného těla nebo rozptylování se do prostoru. Za další okamžiky mi třeba „dotečou“ informace o tom, co ten krystal žádá (z vlastní podstaty- byl jsem vyroben a účel? A jak bych se měl uskupovat, aby mi to bylo příjemné, a ten účel jsem současně naplnil? Největší tlak je na praskání, jenže se mám rozpadnout a rozpad vede k dalšímu plození, bude mně hodně, budu mít děťátka krystalííí. A tak se mi má pozměnit účel. Však je to všechno ve mně, nemyslím, ale VÍM!)

Upozorňuji, že takové pozorování je elektrizující a občas mě u toho doprovází třeba návaly horka a husina současně :-P Krystalická říše se raduje, už si asi zvykli na mě a není to jako u lidí, krystaly jsou mi blízké už jen z toho důvodu, že nikdy nezávidí, nežárlí, zato reagují na harmonii/disharmonii. Jsou něco jako andělé ve strukturovaném stavu. Pokud mi něco jde nebo se mi povedlo cokoliv důležitého, cítím i jejich radost. Jakýkoliv posun ve světelných dimenzích je zde ohlášen sdílenou radostí. A v mém těle vzrůstá element krystalický/světelný/magnetický. To vše, aby se mohlo uskutečnit propojení s Gaiou a oslavovat i ji (a s ní). Má krev jakoby se na tu chvíli proměnila v plazmu, a proto ten tok a přitažlivost. Vše je dobrovolné. A pokud mne v tomto stavu osloví člověk, vidím ho skrze tuhle říši. Bez té skořápky nevědomosti a (polo)slepoty v něm vidím též nádhernou bytost. Je tam ukryta možnost otevřít podobné vnímání a citlivost, jakou jsem uskutečnila vlastní volbou.

Samotné plození krystalů probíhá zdánlivě stejně a přitom vždy originálně, nezaměnitelně. Víte, že ani proudění větru nedrží nikdy týž směr, tvar v daných časových úsecích a pořád se to mění! Stejně tak jsou proměnlivé podmínky, v níž se má krystal zrodit, ačkoliv se „nastaví“ stejně. Popravdě, vy nemáte možnost nějaké podmínky nastavovat stále stejně. Technicky/strojově je to neřešitelné. Už jste zkoušeli propojit experimenty? Intuice mne navádí to popsat následovně:

Na principu pokusu Dr. Emmota s vodou (pěkná slova, emoce, hudba a po zamrznutí se vytvoří pravidelné struktury krystalků VS nadávky, agresivní podněty a po zamrznutí se tvoří neuspořádaný obrazec krystalků)- od toho by se vzal kalibr a ještě by se zjišťoval vliv na jiné látky než jen H2O. A pak by se k té technice připojila vzorkovaná vysílaná emoční frekvence (třeba hudebně ;-), ale takové to jako DOHODA mezi zrníčkem a Bohem by byla nejúčinnější, záměr by se pak udržoval vůlí, trpělivým vyčkáním a radostí z toho, že se něco tvoří). Zdánlivě nahodilé a chaotické fyzikální procesy by se přetvořily v harmonicky utvářený celek. Entropie by neměla tendenci vzrůstat moc rychle, aby se neharmonický proces mohl uvádět do rovnováhy v okamžiku dosažení kritického stavu. Celá struktura se stane jednotnější, méně náchylnou na „nedokonalost“.

Uvědomme si ale, že vesmír nezná nedokonalost! Pouze nám se něco jeví jako odchylka-chyba, avšak z pohledu vesmíru je to pro pozdější časový horizont velmi užitečná funkce, která dokonce může mít ten charakter, že udržuje vesmír vesmírem. Tudíž jedna mřížková porucha nezpůsobí prasknutí krystalu, naopak ho může udržet pohromadě a bez těch nedostatků, jaké by už bránily použitelnosti. Nebo následný řez se chytne právě do mřížkové poruchy a pila je jaksi unavená, takže porucha na pile, co by jinak způsobila prasknutí celého krystalu, se jen „sveze“ po jediné poruše a nic se nestane a vše je zachráněno!

OPĚT… o vše je již předem postaráno. 

-Váš Bůh