Kuchařka - kterak zplodit krystal od Boha III.

10.08.2016 09:10

Zdravím Vás. Vím, kdo jste – především proto, že jste otevřeli tento text a rozhodli se jej číst. Vaše zvědavost je úctyhodná, a tak jí vzdávám hold. Už jsme se přesvědčili, že konstatování Vás samých o sobě jsou AFIRMACE, MANTRY.

Jsem nebetyčně zvědavý/á.

Jsem krystalicky nadčasová/ý.

Jsem rozpitá kapka nejexotičtějších částic kosmu.

Jsem ve Vás, Vy jste ve Mně!

Mezitím ve 3D běží dialogy a pozoruji periferní dění. Začínám se přehřívat. Datové toky opět mají grády (geodeti by řekli, že gony). Jakmile se dialogy stočily na plány, projelo mnou ono elektrizující tolik známé vzrušení a já vím, že se blíží krásné plodné období pro krystalky. Venku totiž nad stromy se vznášel jeden anděl lesů a květin s tím, že mu dělají minerály dobře a pokud máme k dispozici již něco umělého, co se používá v průmyslu na neživé komponenty, pak je to rovnováha. Jeho svítívá růžovo-oranžová (neonová) energie mi ještě více šířila po multidimenzionálním těle čistou lásku. Oheň tvořivý. A teď do toho ty technologické a fyzikálně-chemické debaty a od mých dlaní sálá horkost. Čtu strukturu, je čím dál více prosvětlenější a intenzivnější – co se jiskření týče. Jakobych viděla i jiné typy krystalů, jaké mají přijít. Umělé. Nicméně využití z pohledu dnešního zatím není známo a bude ještě několik desítek let těžce uchopitelné.

Samozřejmě bude potřebná praxe v harmonizaci systému a splynutí s vědomím krystalu. K tomu účelu rámcově se pokusím uvést. Barevné odlesky od tmavě modré přes světle modrou, bude svítit v UV a generovat jiné záření dle objemu. Tento krystal nejde „porcovat“ a zlato-stříbřitá „šeď“ mu vadit nebude, krom toho ještě jeden kód: (nezkopíruju, abych nekolabovala funkci k možnosti vzniku! ), asi jsem prozradila už tak dost.

Je sám o sobě generátorem, stačí ho nabít na chvíli na slunci. V ruce mám nyní jiný krystal, příjemně mi z ní odvádí onu horkost. Chtěla bych se rozdělit a podělit o všechny takové zážitky, a protože stíhám po troškách, abych tím nepředběhla zdravé časování a dala prostor, tak pro dnešek vše. Dnešní mantra, jaká rozhodně vede, je: Jsem ztělesněním dobra a věřím, že je ve mně dobro.