Kuchařka - kterak zplodit krystal od Boha VI.

24.08.2016 08:26

Máme se navrátit k přírodě bez ohledu na rozdíly mezi námi, ať už ty rozdíly tkví v čemkoliv.

Máme si zachovat důvěru v to, že jeden druhého dovedeme brát takového, jaký je ve smyslu, že i přes horší chvíle se rychle upamatujeme na chvíle lepší, takové, které vyzdvihují ty stránky, kvůli nimž si můžeme sami sebe vážit a tím si vážit druhých.

Už přestane platit přepis sugesce jiné duše na tu Vaši. Už nikdy - NIKDY - nenecháte jinou bytost, aby Vám duši přepisovala, neboť je to svatokrádež. Tvrdit o někom, že „něco“ musí mít takové dle definic vnímání vlastních, přitom ten druhý nejlépe ví přeci sám o sobě, jak to jeho „něco“ vypadá a jak působí. Vy, co to takto tvrdíte někomu jinému – připravte se, že ten druhý to již pozná a dovtípí se! Řekne Vám: Nebudu se hádat, HIH! J Stejně ta daná věc, o které je řeč a je to ta moje nebo o mně, tak je PODLE MĚ, nikdy nemůže být podle Tebe.

Vnímáte Temnotu negativně a tvrdíte na základě toho, že ten druhý ji má a musí být teda negativní. No, tak se připravte, že ten druhý odpoví: Buďte si (protože už dopředu ví, že je to ztráta času s Vámi a tímto přesvědčením zápolit). Já jsem jednoduše to, co jsem, co cítím uvnitř sebe a do toho očividně nevidíte, když bych po staru měl/a se po Vašich soudech o tom, jaký/jaká jsem cítit blbě. Jsem to, co cítím uvnitř sebe a nedovolím, abyste to měnili, ledaže by to znamenalo inspiraci pro tvoření. Protože TAKTO mi je dobře. Vy mi manipulovat s mými pocity nebudete tím, že (hihi a to neprozradím J ), abyste cítili nademnou jakési vítězství nebo převahu. Taková vítězství se mění na Pyrrhovo. Celé to stáhnu a ve vteřině už to neexistuje. A Vám se najednou vytratí smysl toho vítězství a jste rozčileni.

Zvoní. Ozývají se vysokovibrační tóny a zde je pravda. Uvnitř. Věřte, že pravda je radostná!

Uvnitř krystaly…a

-Váš Bůh