LÁSKA z pohledu kosmického

27.03.2019 08:05

A ty energie pokoj nedají! :-D Dostávám šťouchance typu "tak
už šiř přímo informace, jak psaným slovem, tak mluveným, tematicky zaměřených
na lásku, vztahy, citlivost, technika a jiné z pohledu mimozemského a
mezidimenzionálního".

Abych nemusela vyletět z kůže :-D Je báječné, co se
povedlo již nyní, tímto vyjadřuji vděk.

Pojďme k Lásce. Pro mnohé na Zemi ta láska představuje
opojení smyslů, jenom těch pěti smyslů, které věříte, že máte. Nepřikládáte
mnoho důvěryhodnosti dalším smyslům a zvýšené citlivosti. A někteří jsou nuceni
používat mimikry na skrývání citlivosti. Slyšeli jste o podvědomém,
automatickém vyjádření? Například automatická kresba, stažení svalů tam, kde je
něco zaseklého, když se snažíte uvolnit a přitom ještě zůstává v hlavě
myšlenka, z jaké jsou svaly stažené. Spontánní reakce - třeba mě to navádí
k částečně pránické výživě. Vylezla jsem nedávno na sluníčko a místo
"jééé" říkám a slyším sebe říkat "mňam"!

Láska pro mnohé z Vás představuje nošení růžových
brýlí, že to brzy pomine, vnímáte ji jako biochemické vyjádření Vašich těl.
Proto ji znáte jako podmíněnou a pomíjivou. Jste-li skutečně v Lásce, pak
znáte příval energie, jaký inspiruje, Vy naprosto zapomenete na čas, plně se
ponoříte, únava rázem (pokud tu byla) neexistuje, a Vy tvoříte bez ohledu na
to, co Vám to přinese. Jste tolik nadšeni! Zapomenete, že něco děláte
z pohnutky, abyste se cítili lépe a měli dobrý pocit ze sebe, prostě Vás
v tu chvíli, kdy se ustálíte v Lásce, žene chuť tvořit, nechat
vznikat nové krásno pro duši jak Vaši, tak kolem. V tu chvíli není
důležité, jestli obohatíte pouze sebe nebo pouze jen druhé. Splýváte
v jedno pole - krásno a to chcete sdílet a neohlížíte se na energii,
v tu chvíli jste přesvědčeni, že Zdroj je neomezený. Navíc Vás vede tak,
že nic z toho, co v lásce podniknete, nejde na úkor Vás, jste
chráněni před vysátím energie z pozice volnosti, nezištnosti. Pak se
nemusíte bát zneužití, podvodu, neboť činy plynoucí v souladu
s LÁSKOU A ZDROJEM, povedou Vaše rozhodnutí a kroky tam, kde pro podvody a
jiné nekalosti není místo.

Ve sbírání zkušeností a znovu-upamatování na to, kdo jsem,
během let zde na Zemi (za této inkarnace), mi docházelo postupně, co je mým
pohonem a skutečným motorem. Mě by třeba základka nebavila vůbec. Navíc to pro
mou citlivost, která je dnes násobně vyšší, zato jsem posílila odolnost, což
logicky bylo nezbytné - celá základka bez mého motoru by jistě byla neúnosná!
Bohužel si také pamatuji základka=symbol pomluv, pokřivené slovo. Drazí,
existují rasy, které vnímají tento druh činnosti jako zvrhlý nebo natolik
nesmyslný, jen proto, abych upozornil na vlastní důležitost, nepostradatelnost
a byl ceněn pro plození dalších neporozumění...to není ukázka kvality přátelství!
To je vymyšlená potíž, uměle produkovaná bolest. Takového jedince mít mezi
sebou, okamžitě nastane proces uzdravování jeho pocitů nedostatečnosti, pocitů,
že něco musí pořád dávat a přinášet, aby byl přijímán, a z nějakého důvodu
si myslí, že to, co má přinášet jsou drby a něco, co jiného rozdělí a zraní....že
se nebude pak cítit sám tak mizerně, když někoho srazí alespoň na tu úroveň
mizérie, kde si sám myslí, že je atd.

Tak jsem viděla, jak mi to nefunguje s lidmi, na něčem
pomíjivém, co časem zradí. Neměla jsem zájem chodit na diskotéky, balit kluky,
představovalo to navíc pro mě klubko nesmyslnosti, takto "blbě" a neúčinně
usilovat o lásku. Pak se v šesté třídě něco stalo. Zatímco mi předtím
velmi brzy dětské volné radování ze života bylo poškozeno (okolnostmi a tak, to
teď zde nemá místo na větší popis), jistě to mělo uvolnit chod něčemu jinému a
další vyšší uvědomění pro mě z toho mělo přijít. Začaly hodiny fyziky. Ve
mně se spustil první základní, intuitivní překladač vedle vědeckého pojetí tak,
jak jej chápete na Zemi. Cítila jsem gravitaci a její "toky", právě jsme ji
probírali. Trochu mi trvalo si zvyknout na terminologii a vzorcování, abych
mohla propojit ono intuitivní s vědeckým a dál mi fyzika šla úplně volně a
sama.

Chtěla jsem brzy vědět víc než pár větiček, pouček a vzorců.
Hnala mě touha rozvíjet vlastní překladač, přála jsem si pociťovat skrze sebe
ten tok informací, vytvořit skrze sebe analýzu těch fyzikálních dějů ve Vesmíru
a prolnout se s ním. Byl to přesně ten okamžik, kdy jsem si říkala "tak
místo do kluka se zamiluji do datových toků a reakcí s nimi! Jsem jako
počítač, robot vyspělé kategorie, proč se ke mně lidi chovají, jako když nemám
mít nárok na city? A vysmívají se, že to jsou jen sny, výplody fantazie - TY a
LÁSKA?"

Jsem a nejsem člověk, to záleží z pohledu, z jakého to
bereme. :-)
Dnes s tím problém nemám, ale v pubertě, to panečku byl zmatek! Dnes
vím, že pro mě (kosmickou loď) je to součást života, takové propojování.
Střední školu jsem si vybrala strojařinu, vejšku pak jadernou fyziku. Takhle mě
to vedlo! Abych procházela životem, nejlépe to šlo v ladění se na ten druh
energií a zamilování se do nich. A dokud jsem v tom zůstávala
v lásce, než se něco mělo změnit, tak vše probíhalo lehce.

LÁSKA hory přenáší, jak tu říkáváte. Nerozlišuje,
k čemu bude vztažena nebo ke komu. Je a není sexuální. Skrze biologii na
Zemi je zařízeno, aby se Vám navýšil a i rozšířil Váš hormonální profil právě
proto, že mozek je tím živený a povzbuzovaný k další aktivitě a Vy tvořili
to, co je tak nádherné! A ještě se u toho nabijete.

Perpetuum mobile - zatím mám říct "je
gravitačně-geometrické. Iniciace magnetismem."

Hodně široce řečeno, avšak cca ve čtrnácti letech jsem byla
zaseknuta a pořád cítím zábranu sdělit víc, lidstvo mi dokazuje "plochostí
vnímání", chamtivostí a závistí, že na takové vynálezy není připraveno, vedlo
by to k dalšímu obřímu zneužívání patentů...to dám do jiného článku, nazvu
asi "Vynálezy, které projdou".

Je krásně dnes, svítí slunce, jsem v práci, ano, ale
s vědomím, že mnou právě prochází LÁSKA, kdy pro krystalky podnikám úkoly,
aniž by mě to unavilo nebo zatížilo, kolem oběda má buněčná struktura slíbenou
dávku fotonů ze Slunce (a jiných hvězd)! Je tak, aby nám v tom životě něco
šlo pěkně a dokázali jsme se z toho radovat bez únavy, najděme si cestu
k zamilovanosti. Někdo to cítí jako vzrušení, nadšení, jiný jako směs
nadšení, radosti, rezonance v srdeční čakře atd... a je jedno, o co jde nebo
o koho jde. Skutečná láska Vás nemá spoutávat ani vést k závislosti. To
potřebujete harmonizovat. Takhle to zní, jako když Vám vykládám, JAK máte
milovat... :-D Ne, prosím, toto je rámcová ukázka z úrovně inspirace.

Nechte se tím vést, pak se budete nacházet ve správný čas na
správném místě a tak nejlépe naplníte Vaše životy a vyživíte duši.