Máte ty nejlepší úmysly

08.02.2016 10:54

Také jsem se rozhodla dát náboj zažitým reakcím, od Vás od lidí, právě takový, jaký chci, aby tam byl...až se totiž vyspím, vím, že už si ze své volby hezky zapomenu na ty křivdy a cokoliv ošklivého řečeného, projeveného...protože to prostě nechci. Chci ve Vás vidět anděly. A toto je má obrana nad studeností jistých činů a nastavení společnosti ve smyslu- použiju a nahradím jako opotřebovanou součástku...

Takže...ten jeden člověk určitě také miluje a spoluprožívá lásku ke krystalům, když tolik nabádá mě...k interakci s krystaly...je to anděl, co má ten úkol dohánět i ty nejtěžší zadky k aktivitě. Na někoho s průměrným zájmem (hepčík, je to pravda :P) to je postoj tak akorát. Na mě, totálně poblázněného bludišťáka ufounka s anténkou v srdci krystalickém, je to šílenství na entou. :D Radši nedělat, nebo to přeženeme...mám se bát, anděli? Nebo mě raději necháš v poklidu, jak dělám dosud? Začneš mi důvěřovat, že dělám maximum, co mohu a že lépe vede už jen k posedlosti ve zlepšování bez viditelného výsledku ovšem a s plnou pusou řečí jen...proto ponechat mě v proudu tak, jak je přirozené, je onen nejlepší úmysl, jaký si vzájemně můžeme darovat. Tak jest.

TY druhý, kdož mi říkáš, ať se soustředím...asi Tě moc beru za slovo, když pak dostanu zprávu -co na to mám říct- fajn...nechávám to na pokoji. Posílám tvořivou energii aktivity a uspořádání směrovanému k cíli na úterý a středu příštího týdne. Stejně jsi anděl, akorát jiné povahy. Jinak děkuji za usměrnění. Zpátky se stahuji k sobě a do dimenzí pro mě vlastních, jdu regenerovat a taky pozdravit strejdu ;) Tak jest.

Máte ty nejlepší úmysly všichni...a kdo myslí, že ne, jakoby nebyl. Ještě jsem na něco zapomněla...ale to si nechám na víkend, ať se nevydám přílišnému riziku vyčerpání. Bude předán informační balík...velký formát a nejde to moc "komprimovat" :P A bude to chtít strýčkovu pomoc. Tak jest.