Nové provedení harmonizujících událostí

25.03.2019 08:37

Mnozí jistě vědí a prožívají silné stavy v současných energiích. Dnes ukáži ještě jiný pohled, jak naplnit niterné či zdravotní potřeby lidí zejména těch citlivých na transformační posun. Nejprve musím u sebe sestoupit do vědomí pomalejších vln, abych stíhala psát, zatímco myšlenky a pocity pořád rejdí tou super rychlostí.

Co bylo dříve? Sedánky u "logií" (numero, astro...karty, jejichž výklady čekají taky na proměnu a rekalibrování na nový rámec kolektivní psychologie). Vskutku se lidem psychologie a psychika mění, takže, co platilo ve výkladech dříve, dnes mnoho smyslu nedává a pak je potřeba to pozměnit na míru danému jednotlivci či skupině. Dříve probíhaly sedánky na místě, které bylo těžce zařiditelné. Proto také o to dražší sedánky. Mluvím o seminářích a akcích, jaké používají zastaralý koncept průběhu. Takže jako pořadatel akce si objednávám místo (objednávka Vesmíru) snadno udržitelné, dostupné, čas, počasí.

Zkušenost ideální proběhla v sobotu 23.3.2019. Nemuseli jsme nic jiného než se zkoordinovat, nakonec se utvořila skupinka osmi účastníků. Počasí vyšlo a peněžně to chtělo vyřešit akorát něco na zub, pití, dopravu. V naladění přátelském jsme vyrazili k Adršpachu, silné místo, přitahovalo mě (a zajisté nejen mě) ještě měsíc před dnem výletu. Nejdu uvádět konkrétní místa, jaká jsme navštívili, je jich tam všude kolem spoustu. A jako bonus, že jsme jeli ještě před začátkem turistické sezóny, byl i klid. Parádní klid na posezení, povídání o životě, o místě, které tu je a co říkají kameny. :-)

Pak se mohla snadno na slunečním kopečku mezi kameny dát meditace (Óm), zpěv a šamanské bubny. Vzala jsem s sebou na výlet krystalky, krásně si to užily. Pak jsem se byla zamilovat do vědomí kamenů (ano, i ten kámen má vědomí). Prociťovala jsem ten okamžik, jak jsme se spojili, jedno vědomí v druhém, druhé vědomí v prvním a tam byla ta nejzákladnější úroveň existence a jen jedno vědomí. Tak jsem si jistá, že to není naposled, kdy jsem takové místo navštívila, bude zas a znova, srdce po nich volá.

Přátelé se náramně nabili a viděla jsem u nich i úlevu. Podotýkám, sestava činila 3 třicátníky a 5 lidí okolo padesátky. A rozumněli jsme si všichni. :-) Časové okno jsme nechali dostatečně velké, abychom se nehledali a tím spíš nám čas nahrál a sešli jsme se ze dvou různých cest na místě akorát.

Vnímala jsem, jak taková podoba harmonizujícího sedánku přinesla ono uvolnění pro chod energií skrze naše těla a i zdravotní ustálení se na nové. Dost bývají lidé ze samotné informace, jak rostou energie a pořád slyší, jaký je to fičák, stresovaní nebo přehlcení, což jim v důsledku neulehčuje stavy jakýchsi nevolností, zmatku. Ale tady nastal moment, kdy jsme se ukotvovali v nových energiích a bylo nám sděleno a sdíleno pocitově bezpečí.

Jsme v bezpečí, jsme milováni. A ještě k tomu žijete víc za sebe než ve chvílích, kdy se pasivně necháte navigovat seminářem po staru. Otázka není "Co mám dělat a jak mám dělat?", změnila se v přímé sdělení "Vciť se do sebe, pak propoj s okolím a navrhni. Ty jsi architekt." :-) Ano, tu schopnost být architektem kvality času a nastupujících harmonizujících událostí máme všichni. Někdo z Vás zatím o ní neví, záleží na tom, jestli ji budete někdy chtít probudit a pracovat s ní.

Jsme v bezpečí, jsme milováni.