Novoluní 17.3.2018

15.03.2018 19:34

Toto novoluní v Rybách má přinést na povrch další hluboce uložené emoce nebo zranění. Tak - beru to relativně. Zjevně pro ty, kteří na tomto tématu dřív už pracovali, to neznamená nijak velký dopad, prakticky to nemusí postřehnout nebo se dokonce mohou cítit příjemně, ulevilo se.

Když víte, čím si zvednout náladu, co si drobného můžete splnit, dostaví se i to uvolnění, odpočinek. No, v rámci sebe načítám uvolnění v zamilovanosti. Báječný to stav!

Jediné, co mě mohlo dnes vyřadit, bylo mlácení do krystálků - a to nesu těžce. Pro mne jsou další formou rozšířené nervové soustavy, když do nich mám praštit, tak je to, jako sebe praštit. Po rozbití pěti vzorků jsem se cítila už dost vyřízená, ufff. Naštěstí tohle když musím udělat, tak je to vyjímečně. Sluneční proud to brzy vyrovnal a na "bolístku" jsem rychle zapomněla. Sluneční erupce. :-)

Po mohutném energetickém jiskření se na chvilku dostaví stažení dovnitř, vhodná doba na ukotvování energií příchozích. Lze očekávat další smršť živých snů. Podvědomí velmi aktivní, pozor na prsty u nohou (manžel mi nechtěně pustil kovovou desku na palec, ale palec taky bez úhony - naštěstí). Může se dostavit nával vděčnosti. Vše, aby se mohlo vyrovnat. Zbytečně se nepřepínat, vhodné meditace, čajová posezení, počasí na víkend rozhodně neslibuje jarní teploty, lepší pak - březen, za kamna vlezem. Pohyb volit pomalejší, protahování.

Příjemné páteční a víkendové naladění!