O komunikaci

26.07.2016 17:04

Co jsem to dneska... už vím!

AHOJ.

Než se plně rozplynu v jiných dimenzích - opět a velmi ráda a je to pro mne nezbytné pravidelně provádět - tak odbočím, abych se zas mohla vrátit ke krystalům. Narazila jsem na zajímavé články, jejichž existence dokazuje, že spousta lidí umí vytvářet podnětná data. Akorát já ze své pozice, pokud vstoupím do úhlu pohledu jiného člověka, bytosti, tak dojdu k závěru, že mluví o té stejné věci jenom jiným způsobem. A totéž já. Mám nějaký styl, určitý druh vnímání a z něj tvořím a pro okolního pozorovatele jen hovořím v obměnách toho, co sám zná! :-) A to potřebujeme všichni vědět a než to zase zakecám, tu jsou dvě inspirace a co si z toho vzít- nevzít? 

https://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/410375-tajemstvi-lidi-kteri-vzdy-dostanou-co-chteji.html

https://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/410277-kdyz-se-clovek-stane-obeti-verbalniho-teroru.html

Věřím Vašemu zdravému úsudku, protože chci uvěřit a nemíním se zavírat úplně před světem, kdy jsem podle zažívané skutečnosti ve druhém článku téměř na lidi rezignovala a počínaje těmi, co mě dělali potíže takto hodně jsem ztrácela jakoukoliv chuť po kontaktu. Ve stylu: "Můžeš na mě mluvit, ale jakobys neexistoval/a." Prožila jsem okamžiky, kdy jsem se cítila unavená a zhnusená tím, co někdo (za zlo) umí. U druhého článku, jak se z oběti stane tyran nebo je pořád v tom obětním od rodičů ve chvíli, kdy má vlastní rodinu, tak mě nechává si myslet, že je lepší čekat se založením rodiny, než aby se to přeneslo i na mé děti. Alespoň do doby, než se to s rodiči srovná. A když ne a přitom chtějí vnoučky? Buď přistoupí na podmínku, že mě zkrátka nechají bejt na pokoji a vnoučata taky (nebo bude zle :P) anebo radši děti žádné, ale pokračovat v tyranii se zkrátka nebude, bodka. Jasné stanovení pravidel je též nutnost a čím dřív, tím líp.

Ale také je tu pól ukrytý v těch článcích - že existují a že jste je stvořili Vy, lidé - a miluji skutečnost, že se dá najít dobré, to "dobré", co je silnější než onen odpor ke komunikaci. Vypadá to, že chci uzavřít dohodu o míru a všeobecném vědomí dobra, které přetrvává navěky, aby chtěla zplodit potomky sem. Těší mě Vaše rostoucí schopnost uvědomování.

 

Inspirace a zvědavost! Pojďme ji oslavit. Umíte to báječně!