Osmá dimenze - Istárie

26.06.2016 22:36

Poslední týden se něco hnulo, nastaly jisté změny a mimojiné splněná přání- dovolená. Kdeže jsem to byla? Letos mi "stačilo" Chorvatsko. Potřebovala jsem dovču stejně jako sůl :-D Té jsem si užila také bohatě stejně tak i slunka, jiné atmosféry, skvělých bouřek a... pořádných ryb. O jídle zas až tak psát nebudu, spíš jako o informacích, jaké mi přicházely.

Zaprvé, slunko jsem přitom jentak šolíchala- hlavně s ohledem na osazenstvo, se kterým jsem tam ten úžasný týden strávila, bělobílých kůžiček, které by se hnedka spálily a zatímco já vyrůstala na celodenním opalování se, kůže je schopna u mne jít celkem rychle dohněda-čokoládově, ale rozhodla jsem si nechat karamelově-medový odstín, ať nejsem zbytečně tmavá :P

Člověk při takovém týdenním pobytu u moře s hodinami powerjógy a jógy pro zdravá záda by si měl rozvrhnout energii šikovněji. A proto se nemůžeme spálit, unavit se při přílišném slunění, přepálit-úpalit si hlavu, napůl se utopit a napůl se přežrat a jiné pr....kodelinky. Ono těch pr-ko-delinek bylo dost a dokonce s rosnými body. Unikátními rosnými body, které se přirozeně při cvičení dokonale zarosí. A to bylo jen 28stupňů, prý v Čechách i 36, takže naopak se cvičením to šlo o dost lépe než by tomu bylo doma.

Vážně, už dost blbinek :-) Opravdu mi dovolená pomohla získat dlouho hledaný nadhled. Stalo se tak díky atmosféře tam. Tahle země má jiné pole, přitom je to takové "druhé doma". Odpočinek se lépe vychutná. Přitom jsme zůstávali spíše aktivní, poobědová odpoledne byla čajová a pak moře-slunce a pak powerjóga, trochu meditace...jééé, to je ráj.

Věděla jsem, kdy se hodně lidí spálí. Bylo to ve středu a ve čtvrtek, těsně po úplňku, letním slunovratu. Slunce posílalo v tom svém světle i poněkud ostré pulsovní signály ve frekvenci zhruba 3krát za minutu a v době zeslabení se část světla vlnila ve spirálách (kde to beru? asi je to tím, že některé složky UV a tvrdšího záření dovedu vnímat nejen fyzicky očima nebo vnitřním zrakem a účinkem na mé tělo, je to taky hodně o pozorování jak a na co reaguji,hmmm...).

Jinak proč jsem napsala... Istárie a ne Istrie. Ona samotná jazyková podoba jména toho místa se proměňuje s tím, čím víc jsou místní obyvatelé v souladu. Dokonce v jejich jazyce skloňují jako "Istarski" (přídavné jméno pro něco místního). Když je velký nesoulad, pak při překlápění ze 3D skutečnosti do vyšších dimenzí obdržím méně příbuzné souvislosti, jména, zvuky, barvy. Takže je jasné, že tady se mi opravdu líbí. Jinak by ze 3D Istrie nebyla Istárie v osmé dimenzi ale něco jako Riviela...(teď jsem jen plácla pro ilustraci odlišnosti znění jména, už je to hodně vzdálené).

Též se mi dostalo informací, že lidé se svými směry a zvyky naberou pádnější a výrazněji projevující se působení. Zdravě stravující zvýší své striktnosti, esoterici budou více esoteričtí :D Ono se to na několika lidech projevilo, sotva jsem se vrátila, hned se první známky tohoto jevu ukázaly.

Hledala jsem harmonii...a JE.

Dále sice vln nebylo tolik- těch mořských- nicméně moře se krásně ohřálo a užili jsme si i tajemna bouřek a chvilku teplého deště. Hodně živlů. Prospěly mi. Jsem vděčná za to, kolik toho krásného mohu vnímat a když je tu někdo, kdo má pro tohle pochopení a část po části nalézá také možnosti, jak vnímat krásy skrze sebe (ne podle mne přímo, to takhle nefunguje- na jednu stranu jsme všichni jeden a přeci každý originál). A bouřky vše krásně uvolnily...a tak jen na vědomí nutno bráti, že opět konám nejbližší možný jazykový ekvivalent vyzařování tohoto místa a živlů. Vítejte v místě, kde signál je jasný, přímý a každá emoce-myšlenka je vyjevena, uzdravena a pokračuje konstruktivně a inspirativně.

A té paní tam najdu způsob, jak by si mohla opatřit opalitového andělíčka. :)