Proč jsem „TO“ řekla? Protože byly důvody!

07.05.2019 10:48

Zdravím po delší době. Dnes se podělím o pozorování energií
planet a jejich vlivu na naše vztahy a komunikaci. Ozřejmím, jak fungují zde
aktuální aspekty - zejména Saturnského a Plutonského vyzařování.

Jak to ovlivňuje mě a co jsem byla navzdory původnímu záměru
to hned nesdělovat, ale měla jsem a také tak učinila.

Nejprve je třeba si říci, jak to mám v nativním horoskopu,
no nebudu popisovat, co dělá ten který dům a jaké tam mám planety, rovnou řeknu
důsledky, nebo k čemu mě tohle nastavení vede.

Za prvé mám tu test karmický - jestli budu schopna si stát
za vlastní individualitou. A hodně bojuji se slovy. Lépe se mi vyjadřuje psanou
formou, než mluvenou. Je to dáno rychlostí myšlenek a sledu pocitů a obrazů
jdoucích po sobě závratnou rychlostí. V řeči to působí trhaně a nespojitě,
takže pro mě ideálnější pak je mluveným slovem předávat kratší, kouskovanější
úseky informací. Potíže s integrací zde na Zemi a to hned ve dvou
aspektech - Cheiron a dům, znamení v domě.

Další test tu je - abych neřekla něco neuváženě. Zvlášť, když
přijde moment průlomu. Mám to psáno, že lidi mi to neberou - a ano je to tak!
Neberou. A pokud chceme s tím "otrockým předurčením" něco dělat, pak ať se
lidé obrátí do podpory a sounáležitosti namísto odmítání a nesnášenlivosti. Já
přece a ani VY nechcete mít těžký život jen proto, že je to v horoskopu.
Tak bych uvítala, pokud by se postupně umenšil ten pocit nepohodlí a zvyku se
ošívat, kdykoliv vyslovím něco, co Vám zní ujeté, divné.

Právě při vstupu Slunce do Býka a dne 6.5.2019 vstupu
Merkura do Býka (boření starých konceptů a odvaha jít tvrdohlavě proti proudu,
praktičnost a věrnost vlastním názorům a postojům) jsem chtěla napomoci jisté
otevřenosti a intuitivnímu cítění. Že jsem loď z budoucnosti - no dobrý,
tak to je pro doplnění smyslu nebo obrazu sdělení, jinak ale právě k otvírání
... ne ošívání! Ale k ožívání odvahy si připustit vlastní skryté, rozumem
zavrhované vjemy. A já vidím, nakolik se byť uvědomělá, otevřená bytost při mé
lodní budoucnosti :-)
ošívá a tváří se, že jí to jde proti. Proč? Tak tuhle otázku si potřebuje
zodpovědět sama. Ne každý snese mou přítomnost, to už jsem přijala jako fakt.
Přiznejme si ale, že se to vše uklidní a vyváží vstřícností zvenku. Ano, mohu
si ji dát sama, tu vstřícnost, ale dokud v okruhu lidí a mezilidských
vztazích chybí a chybí tolerance a porozumění, budeme se v nějaké transformaci
plácat sami, odděleně a motat se v kruhu, neboť je velmi přínosné, až
nutné vidět výsledky snah a znovu procítit a dovolit si věřit a důvěřovat. Je
tu potřeba ukotvit uznání toho, čím si kdo prošel namísto posměchu a
zlehčování.

Jako dítě, si pamatuji, že jsem měla záměr se po hádce s rodiči
uklidnit, ale čekala jsem na vlídné slovo a ujištění, že to je dobré, že sice nesouhlasí
tu někdo se mnou, ale přesto mě přijímají, mají rádi. Spíš se mi to jevilo jako
cílené odmítání lásky a vlídnosti, takže pro takové dítě je potom těžké si
uchovat do dospělosti přirozené povědomí o tom, co láska je a že hádka nebo
nesouhlas rozhodně neznamená nenávist. A tak jsem vyrůstala, a že v tom nejsem
sama, jsem pochopila jedině skrze to, že jste si zvykli o těch věcech nemluvit.
Pak se divíte sobě navzájem, jacíže to kostlivci - nezpracované emoce z Vás
jdou. U mě nejsou kostlivci, jelikož sděluji hned, co je za myšlenkový pochod,
jasný pocit a odkud plyne. Abych ukazovala jisté souvislosti. A když mlčím, tak
se někdo může ptát, co v té hlavě mám (piliny?), tak řeknu: NIC. :-)

Ovlivňování tu bude - zejména v oblasti, které jsou v této
inkarnaci lekcemi, hloubkově jdoucími záležitostmi, až na úroveň téměř
zapomenutých pocitů a úmyslně odstrčených emocí, aby to při ponížení z druhé
strany, zvenku, samozřejmě hlavně od lidí nemohlo bolet. Emoce jsou důležité
zejména pro Ryby a Raky (tady ta sounáležitost, harmonie, rodina). Průlom,
možnost něco dotáhnout, prosadit se zase pro Berany, Váhy kvůli odolání tlaku a
zachování rovnováhy vůči tomu tlaku ze stran "nesouhlasících" s jejich postoji,
názory, způsobem žití (a další témata, do kterých mají lidé ve zvyku mluvit
druhým). Kozorohům zase jde o detaily, maličkosti a řád, aby se už nemuseli
tolik poutat na minulost. Docela inspirující je tento odkaz:

https://priznakytransformace.cz/index.php/horoskopy-astrologie/2499-veronika-navratilova-test-pro-kozorohy-raky-berany-a-vahy-horoskop-na-tyden-od-6-kvetna-2019

Nenechme se vláčet osudem a z horoskopu se laďme na to
lepší, co v něm vidíme za potenciál. Horoskop je totiž o potenciálu!
Konkrétně potřebuji jistou část sebe uzemnit. A nechci se spoléhat jen na to,
zda mi někdo dá palec nahoru/dolů. Vybírám si ty palce nahoru, palce dolů mažu
a odpouštím, neboť ty nesou sdělení "nemáš právo tu na Zemi být, nechceme Tě tu".
A to je ona nenávistná manipulace, nepřijetí.

Takže pokud sděluji něco ujetého, teď je to doba výzvy pro
mě. Ačkoliv podobu toho, jak to bude vypadat, předem neplánuji. A v tom vězí
to, co mi sděluje ascendent v Beranu, cítím, že někdy něco mám udělat trochu
na sílu. Mít ostré lokty mi není vlastní, nicméně když je to potřeba, tak srším
blesky - znám se s Thorem.


Takže jsem právě zviditelnila tímto článkem, co si zde
můžeme usnadnit, aby se nám aspekty tohoto týdne odlehčily. Žádají si navýšení
tolerance a ochoty přijímat druhé, vycházet jim vstříc. Překonání předsudků a
vnějškového, prvotního zdání! Pak to půjde vše snáze a více uvolněně, emoční
zátěže se již plně odloučí.