Thorovo kladivo na matrix – vize pro využití k portálu 20.5.2020

15.05.2020 10:26

Můj mozek obalil mrak tíže, mlhy, a pak jsem viděla anděly, včetně strýčka Metatrona plakati.

Následovalo sdělení v obraze. Týká se genetiky, karmy, rodové zátěže a duší. Uvěznění duší do karmy.

K uvěznění duší do karmy plyne: Děje se to proto, že se člověk vyhne jednomu nebo několika dalším utrpením, protože včas dbal na to, aby pochopil a nemusel opakovat chybu. Je tam matrix mechanismus, který si hledá jiná slabá místa. Aby to člověka zasáhlo co nejhlouběji a uvěznilo to jeho duši do karmy. No bez utrpení a těch duší v karmě uvězněných nemá chobotnice co žrát, že? Takže její hlad čím dál víc čeká a napíná se, aby Tě zastavil, vzal Ti víru, důvěru, vítr z plachet, radost ze života. Je naopak dobré (pro matrix zhoubné) se rozhodnout užívat si, co to jde a bez neustálých přehnaně opatrnických zábran. Jako děti. Protože člověk zoufalý, člověk v depresi je snadná kořist. Aby udělal něco zle a rozházel si to s lidmi nebo cestou jeho duše a udělal si tak karmu! Už vidíš ten mechanismus? :D

 

Směju se tomu jak napůl šílenec. Je to tak jasné, tak prosté a současně nechutně dokonalé, že to neprokoukne člověk jen tak a mně k tomu stačí souhra mozkových vln, kdy usnu rychleji než normálně! Chtělo to po mně tentokrát, abych se cítila zbytečně! A ještě to použilo některé mi blízké osoby proti mně! Aby ve mně vyvolali pochyby, že budu zbytečná, že mě nahradí za jiné lidi, či mě opustí. Když se vidělo, že tohle na mě nestačí, tak těch lidí použili na to, aby mi řekli, že moje volby povedou k tomu, že je ztratím. Přitom se ještě šlo dohodnout a v klidu to vyřešit. Zejména to neporozumění, že si způsob chování vůči mě volí oni, já je přece nenutím, aby se rozhodli se takto chovat, nebo snad ano? Čím, není mi to známo.

 

Ale ne, tyto osoby byly již naprogramované a nakažené netrpělivostí, netolerancí, nutkavé touhy vždy vyjít jako vítěz, neřku-li, kdy je upozorním na možnou zbrklost či zbytečně povýšené chování bez úcty, načež tu úctu a přitom ohled na ně ode mne žádají! Když už jsem se rozhodla v klidu vyčkávat, co a jak ještě ta chobotnice udělá a zda dát  těm lidem šanci to vůči mě nějak si opravit, poléčit, tak mi vzal matrix již potřetí to, co je na Zemi teď nejcennější a pro matrix velice velice nebezpečné! Všelijak se to snaží, vidíš to?! Až je to tak šílené. Dokonce už se vymýšlí životní past v pasti, aby člověk zákonitě byl donucen udělat chybu ke karmě ho zavazující stejně, jako sen ve snu z filmu Počátek, z jakého je o to náročnější se probudit. Naše psychika a podvědomí jsou architekti.

 

Staví mě to do pozice obviňování, ale já odmítám to vůbec někomu dávat za vinu, nebojuju proti člověku, to je zřejmé od začátku. Vsázelo to na to, že tohle přesně udělám, že začnu vinit lidi. Vyhýbala jsem se určitým lidem, abych poznala, kdo je agent Smith. :-D

 

Podle jižanů, jako jsou Bulhaři, Řekové a Turci, se věří na zlý pohled, uhranutí, ze závisti prokletí a podobné lahůdky. Proto jsem si dala malé opakování filmu Truman show. Připadám si pak, jakoby mě to, co tu podporuje příjem žrádla pro chobotnici, sleduje, co udělám, takže nejlepší cesta na únik z toho je nepředvídatelnost a rychlost nebo přes nulový potenciál, který má nekonečnou ochranu. Je to přesně ten recept, Thorovo kladivo na matrix a konečné zničení matrixu. ;) Tím, že lidem předám tuto vizi a návod, co s tím dělat, jak se zachovat, když se tady něco nezdá a vypadá to podezřele jako přes počítač připravená smyčka, kde se točíš v jednom kole a nevíš, co dál, jak tenhle kolotoč opakování nesnází a průserů utnout. Jsou tu mechanismy vsázející na typické lidské chování a reakce, podle nejnovějších poznatků psychologie. Studuj psychologii ale ne proto, abys roboticky opakoval to jednání, co je předpisově doporučené a schválené jako zdravé chování. Jeď spontánně, neočekávaně, dle sebe. Ty už budeš vědět díky tomu zjištěnému, co za reakce je očekáváno a tudíž zvolíš naschvál řešení a postoje nečekané. :D

 

Třeba i ten mobil mi nabízí slova, co nejspíš řeknu a přesně v tom pořadí. Tak už to je divné a strašidelné, než si zvykneš, že to ta inteligence prostě tak dělá. Už to je důvod říkat některé věci náhodně vybrané, o něco později a je jedno o kolik stupňů či situací vhodných, později, nebo dřív. A zase ta neočekávanost! :D

Jo, je tu ještě blbě jeden pojem: být v očekávání. Už bychom mu měli dát jiný význam než těhotenství a zrušit spojení mezi těmito slovy. Neslučuje se to s cestou ke svobodě, aby se duše chtěla vtělit a žít život v radosti, ne ve vězení matrixu a karmy. V Nové Zemi není karma. Proto tam nemůžou být ta očekávání ale příchod děťátka, dušičky do další radostné etapy žití.

 

A nejdou se rodit do karmy. A jako vzdor tomu všemu říkám těm naprogramovaným: Přesto všechno Vás miluji. Matrix se rozpadá. :D

S pomocí Plejád, Alcyone, Arkturiánů a Blue Avians. A mé lodní nastavení se navzdory předpokládanému lidskému utrpení nyní usmívá, vnímá příchod lepších a svobodnějších časů. Jsem v oku bouře a těší mě, že ne jediná. Možná se v něm nacházíš i Ty.