Tvořit, zpívat, milovat

01.08.2016 10:18

Juchůůů! A ze života se radovat!

To se nedá vypsat na jeden článeček všechny ty dary (zkušenosti, poznání a prožití), které tu mám a občas si mohu dovolit to sebou nechat projet jako mohutný elektrický výboj, důsledkem toho pak je stav extatický a skáču jak kofeinem nadopovaná veverka. :P

Mám plán na dnes a chci to stihnout a šetřit se tentokrát nebudu. Meditace a pokec s Síriany a Plejáďany (dlouho jsem nedělala a protože se blíží jedna životní změna, tak s nima chci hodit multidimenzionální řeč). Dále namalovat další symboly, pár nápadů se vynořilo, třeba slunce, které má nyní v poli duhového andělského motýla (fakt jsem ho tam viděla...no VÁŽNĚ!) a ještě jeden symbol, který aktivuje komunikační kanál mezi vědomím lidským a krystalickým.

Zase mi padla jedna knížka do ruky a do oka rovněž, v celý místnosti na návštěvě u mé kámošky tam zářila zlatavo-bílo-růžovou! a tak jsem neodolala a ochutnala jsem čtivo, jaké obsahuje informace, jejichž velkou část jsem již poznala během doby od roku 1987...já to musím napsat, protože už jen z pohledu numerologie se jedná o energetický hukot a spolu s mým vzdušno-éterickým živlem to nadruhou. Pochopitelně jsem se potřebovala naučit se propojovat i s ostatními živly, abych dodala svému bytí na celistvosti. V té knížce je o roku 1987 psáno jako o roku Harmonické konvergence, mimochodem z toho nutně plyne, že jsem byla poslána na Zemi jako balíček informací- Světla, které bourá a ruší a když se tomu okolí brání a kolikrát je šokováno /tak se občas brzdím a říkám si "trošku ohledu a milosti k těm lidem"/ ale ono to někdy jinak opravdu nejde a co pustím a ventiluju je vážně -- úderné!

 

Ale mohla bych též plodit věci pěkné. A proto malování (psaní, nedělám si iluze, kolikrát mi to nejde asi tak dobře a jednak můj styl určitě neodpovídá vkusu čtenáře "průměrného" či pozemštějšího? založení). Kolikrát je téma těžké a vypadá jako jen křičení malé holčičky ztracené, sebelitující, jenže ona ta sebelítost tady pořád jaksi světem vládne a pokud se mám propojit s lidskou mentalitou, nezbývá mi často jiná možnost, než sestoupit do hlubin temna, kde se odehrávají dramata buď jakési závisti, oddělení, zavržení, studu, stěžování si (Češi si stěžují na nepohodlí vlastního života asi nejvíc a to se jim snad konečně odpáře! ŽE JO? ;-) ) a tak si postěžuju také a vidím, že mně k tomu nutí následující pohled. Vás moc nezajímají jiné typy problémů, než řešíte právě Vy, je pro Vás stále těžké se vpravit do toho, jak na věc nazírá "ten druhý". A proto, aby tu zmizela oddělenost a mohla jsem od Vás zachytit signál, na který se lze naladit, vsázím většinou na to, že přes STÍŽNOST na něco se zachytíme na stejné vlně. Mně akorát schází stav "bytí na stejné vlně". Jinak nemluvím, protože s Vámi nevím o čem. A pak tu mám jedno velké vzduchoprázdno v té komunikaci s Vámi a nakonec přeskočím zase zpět na vlastní vlnu a potom :-D mám kecy hodné Aštara Šerana. To je také jeden Mistr- existuje už ve Vašem podvědomí. A protože jste si na něj přišli, tak jste ho STVOŘILI.

 

Mimochodem, už se v práci nenechám zaháčkovat do tématu "potíží na pracovišti", jednak mne samotnou to nebaví a jednak se pak citím podvedená, když mi kolegyně na to řekne, že to "moc řeším a že ji seru" (vždyť ona to téma začíná pořád dokola, ale už jen ze starosti hrané/frázovité a čekala, až jí sednu na lep a budu zase otevřená, jako to nikdo z Vás moc nedělá, aby mě mohla zašuplíkovat jako naříkající chudinku? Ježiš holka, že já nedržela hubu.:P) Jenže to je všecko vzorec od ní. A teď nevím, jak jí to podat :D Budu se tvářit, že je vše oukej, i když budu mít den, kdy si někde potají holt pofoukám bolístku (děkuji, ale vážně, pofoukám si ji sama a ještě způsobem tvořivým). A tohle je mé zavírání se před světem. Nyní dělám analýzu příčin a následků. A tak to vypadá.

Vrátím se k nadpisu a ke krystalům a knížce. Čtu v ní, co jsem už udělala a kolik z toho mne vystihuje. Dále se dá s těmi daty operovat způsoby rozličnými. A na závěr - nikdo mě vlastním přesvědčením deformovat nebude ;-)