Volné projevení a sdílení přání, naplnění

01.12.2020 14:44

Po přeměně reality následuje uvolnění. Volně projevuji například přání: Příteli, kamaráde, člověče - kéž mě také vyhledáš na kus řeči a sdílení, porozumění. Ať to nejsem jenom já, kdo chodí k Tobě. Jinak nevím, co s nadbytkem energie, když ji budu zastavovat, začne mi v tom být nedobře. A přeji si z celého srdce být zadobře a v radosti s těmi, které mám rád/a. Nikoliv ve stesku, posilněném vjemu stesku po domově z hvězd.

Víš, že jsi to právě Ty? Ty, jehož/jejíž projevy se mi postrádají, Tvá originalita i obyčejnost. Tvá standardnost. Dokud bude mlčení trvat, mé energie neustanou v proudu, nedokážu jim zabránit. A opět standardně přijdu...já za Tebou. A tak hledám cesty k rovnováze v těch vztazích, více či méně přátelských, aby se tu ještě dalo ze života radovat. Radost i smutek. Jsou tu se mnou oba.

Avšak ještě je tu láska, strach ji opustil a to minimálně vidím jako dobré a přínosné. Sdílejte i mezi sebou. Když už mě nepotřebujete mít přímo přítomnou, postačí mi se na Vás dívat z povzdálí. Bolest tu ve mne zůstává, ale aspoň ráda uvidím radost, lásku a pohodu mezi Vámi.

 

Příjemný čas adventní. <3 <3