Zážitky a vedení z meditace na Ježíše Krista

25.12.2020 11:11 Zdravím, chci dnes odkázat na meditaci od Matouše Ektary, jejíž účinky cítím již nyní a určitě na mnohé, kteří si ji budou chtít pustit, bude mít přínosný vliv.


Ano, do jisté míry naše vjemy budou ovlivněny tím, co řešíme na osobní rovině i rovině kolektivní. U mě těmi tématy bylo mateřství jako projev bezpodmínečné lásky a prozřením, že pokud má jít o proces přirozený a nejde se k jeho úspěchu - začátku dostat ani za postrčení medicínou, otázky se hrnuly, co je za tím a že zásahem do věcí, jaké by měly jít přirozeně, ale ani s pomocí jaksi nejdou, jestlipak pro mé realizování a ukotvení lásky na Zemi není jiná a třeba vhodnější cesta. V rámci milosti, v rámci sebelásky (tedy, chci si uchovat zdraví a obětovat zdraví je ta má mez, kterou nehodlám pokoušet), si volím jiný postup. 

A pak mi k těm energiím chodily obrazy. Potřebujeme zázrak - zaznělo telepaticky, na co myslel můj muž, meditující se mnou. Věřím, že to půjde cestou neklasickou, ne v očekávání.

Potom jsem viděla lidi z okolí, kteří ke mně promlouvají poslední dobou, rezonuji s nimi, když povídali: Nejsi na to sama. A těší nás, že my též nejsme sami, ještě že Tě tu máme! Chceš uvěřit? Tak věř a pořádně. Skrze nás hovoříš s anděly, co plakali (v tuto chvíli jsem ucítila vlastní slzy), když přesun života se opět nezdařil.

M- jsem tichem Vesmíru. V lidské podobě mám také trápení, ale nic, co by nezvládnul. Když andělé pláčou, je v tom dávání milosti, uvolnění z traumatu do klidu. A to není nic, co by nezvládli! :)

Z- takže Ty v nás vidíš anděly. Jsem zde na Zemi mužský element, dávám podporu života krví (dárcovství krve). Ty jako ženský element bys mohla... vlastně souhlasím, co se Ti zrodilo před pár dny za nápad, vnímám Tvé nadšení a radost. Zkus jít darovat plazmu! Tudy se realizuješ. A budeš propojená šířeji, skutečněji. To Tě vyváží. Věř na zázrak. Už není nutkání ani tlak. (skutečně pociťuji vyvážení a klid)

Oba- takže budeš mít jasno i ve vztazích a komunikaci. My Tvůj přesah známe, netřeba projevovat lásku lidem jen proto, aby Tě pochopili, na druhou stranu umět zdravě přijmout, že se láska děje, neustále je potřeba nechat ji proudit, nebrzdit a cílem není se popírat. Tvůj útěk od nás by totiž přesně bylo popírání. Ruku na srdce (dala jsem tam obě, to byla zrovna část v meditací) nepřáli bychom si to nikdo z nás.


Ježíš Kristus a jeho esence energetická- takto se obohatí celá Země a něco v srdci každého člověka. Věř a povedu Tě a tak se stane.

Z- to je úleva, viď? (cítím menší slabo, asi jako kdybych celý den skládala uhlí, klesám do jeho náruče) Přeji Ti ji a tak jsem se Ti zjevil ve snu jako v té nejvíc trapné póze a v čirém exhibicionismu, tak se neber tak vážně :-D 


Ježíš Kristus a jeho esence energetická- matematik by řekl "vykašlete se na limitu, použijte definici". A to udělej, vykašli se na omezení zvenčí, použij sebedefinici, jen tou se vymezuješ a kladeš sobě omezení. V lásce a milosti.