Zkáza? Přesun úrovní témat, o temném se nedaří hovořit! Zánik temno realit.

28.11.2020 15:53

Zkáza lidstva začíná ztrátou lidskosti.

Lidskost je schopnost i uvolnění. Láska i odpuštění. Hry na poker face a na ničem nezáleží, nezávislost (ale ta nezdravá, v odmítání) z člověka dělá časem psychopata. Psychologie využívána na čtení signálů těla druhého člověka ve snaze ne-pochopit, však zranit a ponížit, odhalit druhého slabiny a do nich vzápětí tnout, je zbraň. Nepochopení z minutí se v čase nebo v úrovni vědomí je z pohledu vesmíru materiál k odpouštění a učení se.

Nepochopení úmyslné je jako vytváření zbraní, jen jiného typu. Pokud něco nebo někoho Nechci pochopit, je nesrovnatelně lepší to oznámit, sdělit. Než spustit kolotoč zkázy honbou za dokonalostí a ono úmyslné nepochopení obracet proti druhým, což by vedlo ke ztrátě lidskosti, schopnosti soucítit, navíc s dojmem, absolutním sebeklamem: jsem silný, nic mě nerozhází, nic a nikdo na mě nemá! Protože jsem vyškrtnul city ze života a vysmívám se těm, kteří je mají a žijí s nimi, dokonce se jimi nechají vést.



...a kritizuje se a vysmívá hlasům srdcí...jak těžký a zlý úděl to pak je. Nikomu nepřeji to, co by s takovým ne-lidskou bytostí zůstalo. Bolest, jaká nemá konce, zatracení.


Tak těžké téma to je, že mi mizí slova, uprostřed sdělení. Vidíte? Už není možné pro mě psát o temných, vážných tématech.


Zůstává klid. Mění se realita. S ohleduplností i definitivně k lepšímu, k radosti a lehkosti. Však v životech Vašich zůstanou pouze drobné starosti. Proč? Ony mají posvátný a též dobrý účel. Motivují, dávají smysl pozemskému bytí. Tak na Zdraví a na Lásku. :)