Zvláštnosti vnímání

08.01.2016 11:59

Telepatie, brnkání na strunu či krystalová symbolická řeč?

Úvodem bych měla začít definovat, jaké zvláštnosti (vnímání) mám na mysli a co budeme zde považovat za zvláštnost pro tuto dobu. Ono například za sto let (či dřív?) už by to mohlo být OBVYKLÉ. Tedy takové, jak to mívá minimálně určité procento lidí a mluví se o tom již běžně. Za zvláštnost považuji takovou charakteristiku objektu nebo jevu v případě, že jsem se s tím setkala prvně a neumím to hned identifikovat, popsat, něčemu přiřadit. Je to přitom natolik přitažlivé, až to mou zvědavou povahu nenechá na pokoji! :D Přichází hlad po poznání. Doslova. Zde místo vybílení ledničky za hladu fyzického a chutí plněžravých nastává hltání informací z éteru, kdy v podstatě slyšíte trávu růst, protože CHCETE.
A chcete tak moc, kdy v případě neúspěchu, že jsou věci při běžném a obyčejném dění, tak nastává přetlak. Abyste něco teda měli, pak potřebujete určité věci dát do pohybu, vychýlit je z rovnováhy a mohli jste něco pozorovat. Tak přijde hyperaktivita. To se mi občas stává, ups. Tenhle článek je výsledkem mé meditace přecházející do spánku a zase do meditace. 
Dále mám zmínit skutečnost, kdy se najde statisticky jeden člověk z desetitisíce, který již přišel do kontaktu s inteligencí nebo vědomím mimo 3D realitu. Takto husté (zatím spíše řídké) uvědomění je nyní na planetě Zemi. Pokud ale stáhnu pozorování na vlastní pole, rozumějme tím na okolí, se kterým se setkávám, tak tuto schopnost nebo-li zkušenost s interakcí forem energií mimo 3D realitu má každý druhý! Vloni to bylo okolo 30%.
Aby to bylo ještě složitější, tak desetina mých známých tyto interakce umí již zpracovávat a používat v bytí. Zbytek tuto zkušenost má spíše podvědomou, jakoby spící, latentní a ta zbylá půlka už má řekněme svých starostí dost, tak na toto raději kašle, neboť si nevěří, že by to jejich mysl/tělo zvládlo. Mají děs z nepoznaného. Mě to třeba způsobí ještě větší akčnost pro získávání informací, když něco neznám a nerozumím tomu (namísto útěku). Jakmile poznám, pro strach zanikne důvod jeho existence. Umět použít strach ve prospěch tvoření a poznávání je asi zatím to nejlepší, jak se strachem naložit.
Tolik pro definici a popis ZVLÁŠTNÍHO a statistiky zkušeností v celosvětovém měřítku a měřítku vzhledem k mému okolí, se kterým se potkávám. Stejné přitahuje stejné, jak nahoře tak dole (hermetické zákony).
 

Meditace a rozhovory v krystalové úrovni

Poslední dobou se v meditacích ocitám v rovině, kde jsem obklopená krystaly různých druhů a cosi ke mně vysílají. Je to směsice znaků a tvarů, která jde znázornit jako malířské dílo- barva bude v přibližném popisu odpovídat frekvenci (fyzikálně bych ale musela najít etalon- spektrum, jaké jsem zatím schopná vnímat a to vnímání se neomezuje na pouhých 5 smyslů- přeškálovat to na námi ve 3D viditelné spektrum a tím získat kalibraci). Bylo by to zdlouhavé a možná navíc platné jen pro mé pozorování. Přítomnost dalšího pozorovatele by samozřejmě celý výsledek a kalibraci posunuly úplně jinam a už by nějaké vědecké důkazy staly se nevěrohodnými a neplatnými.
Z toho plyne, že použiji obecně zavedený překladač a tím je ezoterika! Proud a jazyk, který zná největší procento lidí a tím vyšším počtem lidí zvyklých na daný způsob komunikace se rozšiřuje použitelnost. I tak musím být opatrná na to, JAK si to lidé přeloží (k důvodům proč se dostanu). Takže naše frekvence a barvy přiřadím k čakrám, jejich významu a tomu, jakou barvou se ony v pojetí ezoteriky charakterizují.
Vynechám do popisu znaky, ty zůstanou v obrazech. Pouze provedu slovní převod krystalového jazyka z těch meditací a uvedu jednou zkušeností příklad, jak to může vypadat a fungovat.
 
Vědomí krystalů: Jde- víš kdo. (Kdo do minuty vstupuje do místnosti ponořené v UV světlu.)
Má duše: Ano. (Vědomí krystalů dělá svou práci vlastní existencí.)
Ten, co vešel: (Začne hovořit projevy pro něj typickými ve 3D realitě, řeší pracovní věci, mezilidské vztahy, materiálno).
Má duše: (Vyloví z působení vědomí krystalů následující.) Vidím, že nastal čas a měla bych vám něco sdělit. Zeptal jste se mě a to je pro mě známka, že jste připraven. Povídáte mi kromě technologických faktů též to, jak nevíte, kam uvolnit kapacitu vlastního vědomí, které zpracovává nejvíc informací ze všech lidí, se kterými jednáte. Řeknu vám to v penězích, tomu budete rozumět. Váš mozek je nasycen asi tolik, že převod těchto dat do peněz- stal byste se miliardářem! Dovolte si, prosím, odpočinout- mimochodem jsem také člověkem, který chápe již vaši možnou verzi budoucnosti- protože jsem tu pár let a stihla jsem prodělat dvakrát syndrom vyhoření. Takže bych vám nyní měla nabídnout nástroje- nástroje pro vaši úžasnou mysl s obrovským potenciálem- s nimiž pocítíte úlevu. Uvolní se kapacita, pocit přetlaku a přetížení, uvolní se vám i čas na tolik potřebný relax.
Ten, co vešel: Nemám moc času a na řeči vůbec ne. (Normálně by tohle řekl a asi by po každé mé větě ve 3D realitě dával najevo neporozumění a podiv, proč právě tohle říkám jemu, ale v meditaci v jiné dimenzi se děje buď vše naráz a procesy dojedou do svých cílů, nebo jeden proces jede po druhém, aby se mohlo vše plně vyjádřit, procítit a vyjasnit.)
Má duše: Prosím, uvolněte se, klidně se usaďte. Investice vašeho času odhadem na 30minut odteď se vám vrátí později po dávkách, kdykoliv pak budete potřebovat něco řešit a čas by se hodil navíc. Beztak vám mohu předat jen to, co dovolíte, aby vám předáno bylo. Vše je v souladu s vaší vnitřní volbou. Chci povědět jen pár věcí. Existuje kvantové předání vědomostí a také stejně jejich propuštění. Já to dělám tak na noc než jdu spát. Každý večer pak usnu do 10minut, sotva ulehnu! Vymažu z mysli vše, co mi bylo předešlý den nepříjemné a nechám usednout a přeji si upřímně, aby pokračovalo příjemné. To znamená jistý posun v hodnotách. Nevím, ale nějak jsem musela dávat pozor, kdykoliv se usměju na veřejnosti, aby si mě nevšiml především nějaký ten muž, co si vyloží můj úsměv jakobych měla- chuť na románek? S vámi teď hovořím skrze meditaci, protože jsem dostala jasný kvantový pokyn- moment, kdy ucítíte kdesi v sobě lupnutí jako od náhlého přílivu světla z laseru nebo elektrický impuls a pak najednou VÍTE, CO UDĚLAT. Řekl jste předtím něco, bylo to jako symbol nebo jedno slovo a to ve mně vyvolalo reakci- dá se popsat VLNA KE MNĚ A SKRZE MĚ A ZASE ZPĚT K VÁM. To je moment, který jsem neuměla v tu chvíli identifikovat, jen chci říct bylo to krásné a ve vnímání dle starých návyků, bych si též myslela a idealizovala, že máte o mě zájem. A dále tohle dělá dost lidí a protože VY máte potenciál, pak se musím skrze vaše vědomí a mysl dostat k tématu "překlad projevů v mezilidských vztazích", protože na vás to všichni uvidí a rychle dojdou k poznání, které vím, že mám také šířit, ale tady ve 3D vystupuji jako žena a vy, protože jste muž, tak holt musím najít někoho, komu to půjde přirozeně pojmout a spolupodílet se na záměru "spojit lidi, naučit je mít rádi sami sebe a důvěřovat v jejich dobro a odblokovat všechny ty poučky"- zde typu v rámci nás dvou například- když se cítíme v jeden prchavý okamžik na jedné vlně, protože se vám na ten moment povedlo mi zabrnkat na strunu, ve mně to zarezonovalo způsobem, který přivádí doslova mou duši do extáze...ve starém pojetí bych měla bez toho všeho vnímání kolem tendence si to vykládat jako lásku na první pohled, ovšem by se to záhy zničilo a všechna úžasná energie, byť dobře míněná, by se proměnila v destrukci a neporozumění. 
Víte, v ten den se mi takový stav přihodil lavinovitě, s mladými i staršími kolegy a kolegyněmi. Normálně bych řekla, všecko je tak obyčejné, ale pak vidím tuhle slečnu a jen tím, jak otevře ten laptop a jde dělat přednášku, tak v ní vidím...bohyni! Na závěr dodám- tuhle energii má každý člověk v sobě- vy máte také však o něco vyšší potenciál a tím i lepší schopnost šíření tohoto poznání a také do širokého okruhu lidí. Prostě je to úžasné! Je to dar, někdy i prokletí, když teda lidé kolem mne jsou vystresovaní a já to vidím a cítím na dálku- má to své mouchy a já se třeba z přetlaku vybrečím a čekám, až se mi to v mozku uklidní- stav přesvícení? ;-) Jinak se beru jako jeden z nejspokojenějších lidí na světě.
Uvědomila jsem si toho dne, že nemiluji pouze vás...ale tak nějak všechny! CO vidím ovšem? Že s tímto darem bylo kdysi naloženo tak, že se pro rozmar z doufání lepšího propojení to vše schází v sexu. V ničem jiném než v sexu. Přitom to je takovým omylem zaměněno. Místo užívání si s partnerem-partnerkou JEDNOU, se kterou/kterým máme v plánu rodinu nebo již rodinu jsme založili a dávali si to v rámci péče, tak to lehkomyslně rozdáváme na potkání- TO SE DĚJE A TO MĚ BRZDÍ v rozšiřování radosti a umění zářit s láskou do světa, dávat ten příklad, aby lidé poznali, kudy mohou bezpečně kráčet životem. Úsměv přeložený jako výzva na rande a postelový scénáře. Je to tak ohrané. Ale vy máte rodinu, takže chápete pointu ještě lépe! Proto na tento účel- s vaším dovolením- mi bude ctí s vámi spolupracovat.
Apel na sexuální spojení (ve staré řeči) je volání duše po sdílení poznání a šíření nebeského (kdy je radost být a mizí nastavení, že setkání s člověkem je průser, objevuje se jiné- setkání s člověkem, který má možnost také slyšet hlas své duše je příležitost- na kvantové sdílení, které někam posouvá a vůbec to nevyžaduje fyzický kontakt a přitom může být mnohem hlubší a pro duši více uspokojující než samotný sexuální akt.) A je nám spolu tak krásně, jsou napřed dva lidi, dvě duše, kterým je spolu krásně a přejí si to samé požehnání pro vše žijící, vnímající...A pak je jich po dalších "strunách brnkání" víc a víc...a najednou tu je stovka lidí mezi sebou vzájemně rezonujících a skrze takové cítění blízkosti zapomněli na závist, manévry a intriky a veškerý chod situací se uklidnil a současně urychlil. V tomto se vám vrátí čas nyní věnovaný poslechu mého sdělení. Děkuji vám za pozornost. Protože čím více pozornosti, touhy a hladu nasměrujete na kvantovou komunikaci, tím lépe pro vás i pro všechny. Miluji vás i všechny. Ale to nestačí. Vyzývám sebe k milování se i vás, abyste se měl rád a miloval sebe čím dál víc. Ještě jednou děkuji.
Ten, kdo vešel: Zčásti rozumím a zčásti ne. Tomu, že má drtivá většina populace mylné pojetí některých projevů, to pozoruji také. Jen by mě zajímalo, jak jste vyvodila to, že jsem vám zabrnkal na strunu, jak říkáte?
Má duše: Tak vám napovím- řekl jste těsně předtím ANDĚL. To byl spouštěcí signál a má duše s tímto rezonuje. Ví, že je to ono, že tak se cítí doma, bezpečně a naplněně. Vidí v sebe smysl a proč teď fungovat skrze fyzické tělo, které je pro ni občas, ehm :D opravdu malinké! Dále věřím v motýlí efekt. Stačí detail, jedno slovo, jeden znak, drobek ze snídaně rozpatlaný po celej kuchyni :D a změní se vše.
Další lidé, kteří v ten den jsem potkala po vás, tak už brnkat nemuseli. Protože už jsem věděla, co mám udělat. A cítila jsem všechny jako krásné bytosti. O vás mi bylo vzápětí řečeno, že jste vypadal vyčerpaný a jako když na vás něco leze. Mně to vůbec tak nepřipadalo! Ani na moment bych si nedovedla připustit, že by s vámi nebo s kýmkoliv jiným mělo něco být v nepořádku. A tak to je.
Vědomí krystalů: Tak už v sebe věřte, andělské bytosti! Jdeme svítit. :)
Tasili jsme oba laserem a stavěli mapu. Mapu k harmonii a povznesení. Tak jest. V jedné společnosti je totiž lidí 144. Těmi to začíná. A do pár let, půjde-li vše čistě, budeme moci dopsat tři nuly za toto číslo. A to i tehdy, když nastane konfrontace se stresem, přetížeností a nepohodlím. Umět se spojit a najít cestu. Ne viníka ani nepřítele. Nebude toho zapotřebí. Cesta a jeden směr- dohodnutý směr- v souladu s veškerenstvem. Lidí se přestanou bát sebe i sebe navzájem. A já si opravdu cením těchto rozhovorů a meditací, které mám možnost provádět.